Rate this post

Reklamowe smycze posiadają kilka zalet. Są niewielkie, więc łatwo je schować do kieszeni i łatwo przewieźć w konkretne miejsce dużą ich ilość. Są ponadto użyteczne, zupełnie inaczej, niż ulotki, które potencjalny klient przeczyta i wyrzuci do śmietnika. Do smyczy można przyczepić klucze lub inne akcesoria. Smycze reklamowe to zatem doskonała promocja każdego rodzaju działalności.
Warto zdecydować się na smycze posiadające sublimacyjny nadruk. Jest to nadruk wyjątkowo wyrazisty, który w pełni odzwierciedli dowolny graficzny motyw z wieloma szczegółami.  To technika polecana tym, którzy potrzebują zamieścić na smyczy dużą ilość kolorów. Dodatkowo cena takiej smyczy jest niezwykle przystępna. Najlepiej wybrać trwały materiał z poliestru. Jeśli chodzi o szerokość takiej smyczy, istnieje kilka wariantów. Dobrze jest dopasować szerokość do złożoności wydrukowanego motywu.
Istnieje wiele sposobności do podarowania smyczy reklamowych. Każdą z nich warto wykorzystać, gdyż taka smycz może być interesującym nośnikiem promocyjnym naszej firmy.